Söndagsgöra

Om endast ett par minuter sitter jag i bilen på väg mot en målvaktsträning tillsammans med Lisa och våran instruktör är ingen mindre än landslagsmålvakten Caroline Jönsson! Ska bli kul att höra hennes  dialekt och sånt. Senare när det lider mot kväll så ska jag förhoppningsvis få ha en John alldeles för mig själv och kanske se sex and the city.

Jag längtar till Januari för du har jag råd med min efterlängtade systemare!! (nu när jag tänker efter så kanske det är mellandagsrea då, men nej, den är väl i december? eller fortsätter den så länge? äh, jag hoppas på det).

Den dagen jag har den i min hand kommer det bli så många fler bilder här och oj vad jag längtar.

EOS 500 är min tanke.

 

 

MOT BILEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0