Vi väntade, den kom, den försvann

Julen är över. Julmaten är uppäten. Julganen står kvar men är inte i centrum längre.

Vi närmar oss 2010 med stormsteg. Jag närmar mig Bjuröklubb. Min nya blogg är starkt på gång.

 

Bloggnamnet avslöjas då det nya året har rullat igång.

 

Nu tänkte jag att vi stannar kvar i nuet, den 27 december.

Idag har jag vaknat sent (12:30), skottat mig genom en halvmeter snö för att plocka in tidningen, men så var det bara söndag och ingen tidning fanns att hämta, men jag hade ju i alla fall gjort en god gärning med skottandet. Snön hade tyvärr fyllt upp min gång till postlådan en timme senare.

Tvålproduktion har jag sysslat med. Jag har kokat ihop två handgjorda tvålar och ett ljus, det var pyssligt och jättekul, rekomenderas!

 

Efter att ha sett Project Runway nyligen så känner jag hur min kreativitet börjar bubbla under huden. Dags för ett parti bloggdesign tillsammans med Photoscape och Photoshop. Är det egentligen värt att lägga ner så mycket tid på detta kan vissa undra sig, - Nej kanske inte, man är ju ingen storbloggare direkt, men kul är det! som att möblera om sitt rum.

 

Doft av vanilj

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0