Nyårsafton!!

Nu är klockan 00:07 och jag borde ligga i sängen, men tur är det att jag redan har borstat tänderna så jag behöver bara somna när jag väl väljer att göra det.

 

Jag har suttit i några timmar och gjort om hela bloggdesignen till 2010-bloggen.

Det var jobbigt, lärorikt och jobbigt, men nu känns det som om jag är ett riktigt pro på kodmallar och jag har till och med lärt mig göra en sån där meny uppe vid "headern", fast jag kom på att jag itne har användning för den, så den fick åka. Nu känner jag mig rätt nöjd och jag kommer välja att sova.

 

Imorgon runt 11 så åker jag med Johns familj till Bjuröklubb för att fira nyår.

Vilket drömavslut på det här året!

Bjuröklubb är ju trots allt min bästa plats i världen.

 

Jag kommer ha det kanonbra hoppas ni får det också!

 

Jag har förresten prövat Yoga i morse.

Jag kommer att försöka göra det till en vana, en livsstil rättare sagt, jag höll på somna medans jag tränade! Bästa av två världar!

 

Nä, hopp i säng nu.


Nya bloggadressen kommer så fort jag är hemma 1 januari.


Morgondagens (dagens..) sovplats!


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0