Hej (simplast möjliga rubrik)

Här sitter jag och för mig lider kvällen mot sitt slut.
Johns farfar Erik fyller 74 år ung idag och därför har vi ätit tårta så nu är jag ganska så fulltankad.
Min plan är att lägga mig i sängen som finns under alla kläder och skräp, för att se lite naturfilm från National Geographic, konstigt och tråkigt kanske var din första tanke när du läste de där men onej, jag lär mig mer genom de där filmerna än genom hela skoltiden ska jag säga dig. Det är inte bara av lärdomen jag lockas att se alla dvd'erna en efter en, nej utan även för de söta isbjörnsungarna/ lejonungarna, ja alla ungar. Vackert filmat och lagom mycket fakta. Ett bra avslut på kvällen.

Imoron bitti bär det av mot Eddahallen för ett dopp med pappsen och Jonte för att senare hämta ut min efterlängtade filmrulle på Expert! Ska även hinna besöka mamma och vandra upp på en högt högt berg på Anderstorp med Johns familj bärades på facklor. När ska jag hinna andas? Kom ihåg att andas med magen när du är stressad.

Här ar ni en liten faktabild om min troligtvis framtida kamera. Just nu letar jag objektic och blixar som jag ska komplitera alltning med. Det kommer bli så fint så fint!



Ny blogg kommer om 2 dagar!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0