God Jul i förskott

Två dagar har nu gått sen jag satt vid datorn över huvud taget.

Vi har haft luciatåg och John har varit här.

Idag spelade jag i två lag under sklans alladeles egna dundercup, vilket var riktigt kul!

Vi vann pris för vårat intro. Det var inte fy skam, vi fick ju faktiskt tre lådor med exklusiva chokladgodisar, även kallade Toffeffi (de är så de låter i alla fall...).

 

Imorgon väntar ESPRI och julavslutning med alla musikare.

Det kommer bli en massa julstämmning från alla håll och kanter!

 

Har även, som ni kanske har märkt, lagt in alla avsnitt av Tomtemaskinen som jag missat.

Nu kommer alla nostalgiavsnitt för mig! Vi har bara spelat in kalendern från och med avsnitt 13.

 

 

På lördag ska jag ta tag i mitt nya träningsryck, simning lördagmorgon.

Det kommer bli så skönt!

 

Guess who? (Isak skulle bara "tvärt" rita av mig på engelskan...han är duktig!)


Adios!

 


Kommentarer
Postat av: Anny

Satan va duktig han är!

2009-12-17 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0