Gaaaahaaaaaaa

Det gick från bäst till sämst:

 

Jag vaknade, tog på mig ytterkläderna och var ute och skottade i minst 30 minuter.

Jag åt frukost.

Jag duschade.

Jag datoriserade.

Jag åt "lunch" 16.00.

Jag for på stan och köpte julkläder.

Jag kom hem.

Åt middag.

Jag fortsatte på min framtida bloggs bloggdesign.

Den var klar och kanonfin för att vara jag!

Jag fortsatte pillra.

Jag förstörde menyerna som jag pysslat ihop.

Måste jag börja om med kodmalleriet nu?

Jag är rädd att så är fallet.

 

Snart är det 2010 och då ska bloggen vara färdig att använda.

Jag skulle vilja ha ett datageni vid min sida som ser felen direkt.

Jag får nog leta...

 

Nu sk jag ut och gå eller något så jag inte river sönder min kropp genom att bara sitta här.

 

Snart är det jul, så kul!

 

Ett minismakprov ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0