Dax att sova

Hela kvällen har jag spenderat tillsammans med min trogne dator.

Jag har skapat den blogg jag ska dra igång 2010.

Känner att det är lika bra med en fjärde nystart då jag ska skaffa en riktig superkamera.

Kommer inte att köpa den förrän i februari, så tills dess kommer jag lägga in mina analoga bilder.

 

På tal om de analoga bilderna:

Jag tog mig idag iväg till expert för att lämna in min svart/vita filmrulle och gissa vad den kostade att framkalla?

över 200 kr för 36 bilder enkelkopia!! Det är så synd att det är sällsynt med film nu för tiden, det blir så mycket dyrare för vi som fortfarande är i behöv av framkallningar.. Dessutom skulle det ta två veckor att få bilderna! I vanliga fall kan man få dom på 1 timme.

 

Men jag ska inte klaga, för den som väntar på nåt gott, brukar ju aldrig vänta för länge, eller hur?

 

Klockan närmar sig ett och nu är det dags för mig att sova.

Missa inte morgondagens avsnitt av Tomtemaskinen!



Foton: Isabell Andersson (klicka på bilden)

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0